Мне подарили

14:23 11.09.2017
Андрій Крупко оставил комментарий к записи Удачной недели !
и Тебе того же....
21:52 09.09.2017
А мне это очень нравится ! *OK*:-)
Спасибо ! *IN LOVE*:-*
06:10 08.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

TESLA ПОБУДУВАЛА "БУДИНОЧОК НА КОЛЕСАХ" ДЛЯ РЕКЛАМИ ЧИСТОЇ ЕНЕРГІЇ

Кращий спосіб продемонструвати переваги своєї продукції — дати людям можливість її випробувати і помацати. Так в Tesla і вчинили, змайструвавши компактний житловий причіп, який за собою возить кросовер Model X. Затишний будиночок називається Tiny House.
Фотография
Його дах повністю складається з сонячних панелей, вироблених компанією, а на одній зі стін розташована система накопичення енергії Tesla Powerwall.


Біленький Model X поки роз'їжджає тільки по Австралії. Він з'являється в містах, зупиняється в людному місці, з салону виходять співробітники Tesla і починають розповідати про переваги чистої енергії всім охочим, запрошуючи їх всередину житлового причепа. Будиночок повністю зроблений з екологічно чистих матеріалів. Усередині гості можуть ознайомитися з енергосистемою, якою він обладнаний, оцінити її можливості, за допомогою співробітників Tesla розрахувати вартість подібного рішення для власного будинку і покерувати сонячними батареями і акумулятором за допомогою програми на смартфоні.

Рішення запустити таку рекламу в Австралії, ймовірно, обумовлено тим, що там багато сонця, але раніше в компанії заявляли, що сонячна черепиця Tesla підходить в тому числі і для північних країн. Ознайомитися з туром будиночка можна на сайті. Там же зазначені місце і час проведення презентацій.
Метки: TESLA ПОБУДУВАЛА «БУДИНОЧОК НА КОЛЕСАХ» ДЛЯ РЕКЛАМИ ЧИСТОЇ ЕНЕРГІЇ
06:07 08.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

СТВОРЕНО МОЛЕКУЛЯРНІ НАНОМАШИНИ, ЗДАТНІ ВБИВАТИ РАКОВІ КЛІТИНИ

Група дослідників з Даремського університету, Великобританія, університету Райса і університету Північної Кароліни, США, розробила новий тип молекулярних машин, здатних знищувати ракові клітини, висвердлюючи наскрізні отвори в їх клітинних мембранах. Процес свердління проводиться за допомогою частин молекул, що обертаються під впливом ультрафіолетового світла зі швидкістю 2-3 мільйони оборотів в секунду.
Фотография
Молекулярні машини вводяться в організм пацієнта будь-яким з доступних способів. Після потрапляння в кровотік ці молекули за рахунок їх особливих хімічних властивостей самі виявляють ракові клітини і закріплюються на їх поверхні. Подане ззовні ультрафіолетове світло активує "бур" молекулярної машини, і в клітинній мембрані ракової клітини з'являється наскрізний отвір, що призводить до її загибелі. Експерименти, проведені дослідниками з Даремського університету, показали, що молекулярні машини змогли знищити клітини раку простати через три хвилини після їх активації.

У порівнянні з іншими існуючими методами боротьби з раком, новий метод можна вважати неінвазивним, він працює набагато швидше і не має негативних побічних ефектів, на які так багаті методи хіміо— та радіотерапії. Цілком ймовірно, що метод використання молекулярних наномашин так само не позбавлений негативних сторін, які будуть виявлені пізніше. Але ті, що викликаються наномашинами відомі проблеми, носять лише моментальний і тимчасовий характер.

Однак, новий метод має цілий ряд переваг, молекули наномашин можна досить просто налаштувати на боротьбу тільки з клітинами чітко визначеного типу, наприклад раку молочної залози або меланоми. Крім цього, молекулярні наномашини можна ввести в організм пацієнта заздалегідь і вони зможуть перебувати в ньому як завгодно довгий час, поки не будуть активовані ультрафіолетовим світлом. Крім ультрафіолетового світла в майбутньому можна буде використовувати радіосигнали або інші "спускові механізми".

Останнім часом медики все частіше реєструють випадки появи ракових утворень, стійких до препаратів, які використовуються в хіміотерапії. На щастя, клітини навіть таких утворень абсолютно беззахисні проти молекулярних наномашин, що робить їх ідеальним засобом боротьби з будь-якими видами онкологічних захворювань.
Метки: СТВОРЕНО МОЛЕКУЛЯРНІ НАНОМАШИНИ, ЗДАТНІ ВБИВАТИ РАКОВІ КЛІТИНИ
06:03 08.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

ВЧЕНІ СТВОРИЛИ САМОКЕРОВАНІ "АВТОМОБІЛІ-РОБОТИ" МІКРОСКОПІЧНОГО МАСШТАБУ

Група дослідників, очолювана Лонгкью Лі (Longqiu Li) з Харбінського Технологічного інституту (Harbin Institute of Technology), Китай, працюючи спільно з групою Джозефа Вона (Joseph Wang) з Каліфорнійського університету в Сан-Дієго (University of California San Diego), США, розробила мікромасштабний варіант самокерованих транспортних засобів. 5-мікрометрові сферичні мікродвигуни, здійснюючи короткі переміщення, можуть самостійно пройти крізь мікролабіринт довільної форми і досягти точки виходу з нього. Дослідники вважають, що у таких "розумних мікроскопічних транспортних засобів" є велике майбутнє в галузі біомедицини, де вони зможуть виконувати завдання за цільовою доставці лікарських препаратів, по боротьбі з раковими клітинами і т.п.
Фотография
"Ми підключили технології штучного інтелекту до мікро— і нанороботів" — розповідає Лонгкью Лі, — "Завдяки цьому мікроскопічний транспортний засіб здатний орієнтуватися і маневрувати в умовах складної і динамічної зміни навколишнього середовища. І, подібно своїм повномасштабним колегам, наші крихітні " автомобілі-роботи "здатні самостійно пересуватися, уникаючи зіткнень з перешкодами і один з одним".

До останнього часу для управління мікро— і наномашинами використовувалися системи із зворотними зв'язками, за допомогою яких ці машини могли пересуватися тільки строго по заздалегідь заданому шляху. Нова ж система дозволяє провести мікромашину через середовище, яке може кардинально змінитися в будь-який момент часу і в якій можуть з'явитися інші точно такі ж мікромашини.

Так само як і в інших системах, в даній системі використовується зворотний зв'язок у вигляді камери, встановленої на об'єктив мікроскопа. Дані з цієї камери надходять на "процесор виявлення ознак", який ідентифікує перешкоди і зміни навколишнього середовища. Побудована карта надходить для подальшої обробки в програму-планувальник на базі штучного інтелекту, яка за допомогою алгоритмів пошуку шляху встановить перелік можливих шляхів пересування мікромашини. Потім за допомогою методів нечіткої логіки проводиться вибір оптимального і найкоротшого шляху, після чого генерується послідовність команд управління генератором магнітного поля, під впливом якого і рухається мікромашина.

Планувальник, який є основою "розумної навігаційної системи", здатний виявити, коли мікромашини під впливом різних факторів, перешкод і шуму, наприклад, починають відхилятися від прокладеного шляху. У разі виявлення відхилення виробляється обчислення його величини і виробляється ряд коригуючих значень, які повертають мікромашину назад на заданий шлях.

"У майбутньому ми плануємо застосувати винайдені нами принципи і технології для створення мікро— і наноробототехнічних систем для біомедицини та для здійснення маніпуляцій нанорозмірними об'єктами" — розповідає Лонгкью Лі. Для реалізації поставлених цілей дослідники планують розробити більш складні мікромашини-роботи і більш досконалу систему управління, яка дозволить реалізувати такі функції, як екстрене гальмування, круїз-контроль, рух по певній "смузі" і забезпечити їх можливістю впливати на навколишнє середовище.
Метки: ВЧЕНІ СТВОРИЛИ САМОКЕРОВАНІ "АВТОМОБІЛІ-РОБОТИ" МІКРОСКОПІЧНОГО МАСШТАБУ
06:00 08.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

КОМПАНІЯ SIEMENS ГОТУЄТЬСЯ ДО ЗАПУСКУ ПЕРШОЇ ДІЛЯНКИ ЕЛЕКТРИФІКОВАНОЇ МАГІСТРАЛІ EHIGHWAY В НІМЕЧЧИНІ

Гібридний дизельно-електричний вантажний автомобіль, діставшись до магістралі eHighway, піднімає спеціальний пантограф (пристрій-струмознімач) і продовжує рух тільки на електричній тязі, заряджаючи, паралельно з цим, свої акумуляторні батареї.
Фотография
У минулому році компанія Siemens побудувала експериментальну ділянку магістралі eHighway поруч зі Стокгольмом, Швеція. А зараз ведеться підготовка до початку будівництва 10-кілометрової ділянки eHighway, який буде покривати частину автомагістралі A5 в Німеччині.

Будівництво першої електрифікованої ділянки проводиться з дозволу адміністрації округу Гессе і має бути завершене до кінця наступного року. Початок ділянки буде перебувати в логістичному центрі Zeppelinheim / Cargo City Sud, розташованому у Франкфуртському аеропорту, а закінчуватися ділянка буде біля складів Darmstadt / Weiterstadt, де проводиться перерозподіл і перенаправлення вантажів, які прибули в Німеччину повітряним шляхом.

Розробкою, будівництвом і обслуговуванням всієї інфраструктури магістралі eHighway буде займатися компанія Siemens, а контролем і експлуатацією займеться компанія Hessen Mobil, компанія, що стежить за дорогами і керує транспортними перевезеннями в усій Німеччині. "Нова система eHighway буде використовуватися як частина єдиної транспортної мережі, і вона стане доказом переваг нейтральних з екологічної частини зору технологій вантажоперевезень в районі Франкфурта" — розповідає Герд Рігелхут (Gerd Riegelhuth), представник компанії Hessen Mobil.

Представники компанії Siemens розрахували, що сумарна ефективність гібридних транспортних перевезень буде в два рази вище ефективності перевезень на автомобілях тільки з двигунами внутрішнього згоряння. Крім цього, використання магістралі eHighway дозволить значно поліпшити екологічну обстановку в районі Франкфуртського аеропорту, найбільшого в Європі пасажирського і вантажного аеропорту.
Метки: КОМПАНІЯ SIEMENS ГОТУЄТЬСЯ ДО ЗАПУСКУ ПЕРШОЇ ДІЛЯНКИ ЕЛЕКТРИФІКОВАНОЇ МАГІСТРАЛІ EHIGHWAY В НІМЕЧЧИНІ
<< назад вперед >>
Мы — это то, что мы публикуем
Загружайте фото, видео, комментируйте.
Находите друзей и делитесь своими эмоциями.
Присоединяйтесь
RSS Андрій Крупко
Войти