Мне подарили

12:10 17.11.2017
09:02 17.11.2017
08:46 17.11.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Красиво сказано

Комплімент...

Метки: Комплімент
07:52 16.11.2017

Як шукати кандидатів в Facebook

покрокові рекомендації
Фотография
Крок 1. Почніть з себе

Точніше, з власного профілю і коректності його заповнення. Погодьтеся, у кандидата не викликає довіри профіль, де замість фотографії якась квіточка або взагалі нічого. А також не вказані особисті дані (місто, місце роботи). У кожного виникає закономірне питання — хто ця людина, що розмістила вакансію, і як вона пов'язана з цією компанією?

Тому, спочатку внесіть власний профіль — додайте фотографію, поточне місце роботи. Видаліть з нього публікації, які не говорять про вас як про професіонала: фотографії котиків, результати розважальних онлайн тестів, велику кількість своїх Селфі. Зробіть свій профіль ефективним інструментом для залучення серйозно налаштованих на роботу людей, і самі демонструйте професіоналізм.

Для тих, хто не готовий використовувати особистий профіль у Facebook тільки в професійних цілях, я рекомендую створити новий, тільки для роботи. В цьому є додатковий плюс: ви можете в робочому профілі також розміщувати новини своєї компанії та рекомендації, як отримати роботу саме у вас. Бонусом отримаєте підвищення довіри до вашої компанії з боку аудиторії і потенційних претендентів. А в майбутньому зможете швидше і якісніше закривати нові вакансії вашої компанії.

Крок 2. Формуйте свою цільову аудиторію

Якщо ви хочете, щоб на ваші вакансії відгукувалися відповідні кандидати, — вони повинні побачити їх у своїй стрічці. У Facebook, як і в будь-якій соціальній мережі, відгук на пости прямо залежить від охоплення і якості аудиторії. Наприклад, якщо ви шукаєте топ-менеджера, а в контактах тільки ваші друзі або колеги — то відгуку на вакансію директора можете не чекати.

Тому рекомендую почати з чищення списку своїх контактів. Видаліть з робочого профілю тих, хто нічого не пише, знаходиться в іншій країні, у кого немає ніякої інформації про себе. Залиште колег і тих, хто вам цікавий як людина, як професіонал і можливо знадобиться вам в майбутньому, як кандидат.

Паралельно постійно шукайте і додавайте в друзі тих, хто може стати вашим потенційним кандидатом. Багато людей вказують в Facebook свої дані: де живуть і ким працюють. Знайти інформацію про професію людини зараз зовсім не складно. І тут також працює правило — чим більше, тим краще.



Крок 3. Пасивний пошук кандидатів у Facebook

Шукати кандидатів в Facebook, як і на будь-яких онлайн ресурсах, можна пасивно і активно. Пасивний пошук: ви розміщуєте оголошення і чекаєте відгуків. Активний пошук: ви шукаєте цікаві вам профілі і зв'язуєтеся з метою запропонувати вакансію.

Завдання рекрутера при пасивному пошуку звучить так: розмістити оголошення і отримати якомога більше відгуків від підходящих кандидатів. Але часто відбувається так: розміщують оголошення, а відгуків немає взагалі. У чому ж справа? Давайте розберемося.

Щоб отримати результат при пошуку в Facebook, треба відповісти на кілька запитань: де розміщувати вакансії? Що і коли писати? Як оформляти?

Де розміщувати? У Facebook вакансії можна розміщувати в своїй стрічці, в спеціальних групах з вакансіями, в спільнотах HR-фахівців, в спеціальних спільнотах, на сторінці своєї компанії. Також можна розміщувати вакансії платно, тобто робити таргетовану рекламу вашої вакансії.


Коли розміщувати? Зверніть увагу на час, коли варто публікувати вакансію. Зазвичай наша цільова аудиторія — працюючі фахівці, і люди, що просто цікавляться роботою  — активні вранці, годин до 10. Вдень всі ми займаємося роботою та іншими справами, тому в соціальних мережах майже не перебуваємо. Увечері, приблизно після 17 годин, активність користувачів також зростає. Тому нам потрібно постаратися, щоб до цього часу наша вакансія вже була в потрібній групі.

Судячи з багатьох статистичних звітів, активність користувачів Facebook також зростає в п'ятницю і суботу. Але більшість людей на вихідних налаштована на відпочинок. Подумайте, чи варто розміщувати ваші вакансії в цей час.

Що писати? Соціальна мережа — це не дошка оголошень. Велику помилку роблять рекрутери, які розміщують в Facebook просто посилання на вакансію з job-сайту з коментарем на зразок «У нас відкрилася нова вакансія». Такі пости тут просто не працюють. Ніхто не стане переходити по посиланню, якщо він не зацікавлений це зробити. При цьому, кожен розуміє, що оголошення на сайті роботи зазвичай шаблонне і цінної інформації про компанію містить мало.

Але тим і хороший Facebook, що у вас є можливість зацікавити людину своєю вакансією з перших секунд. Для цього потрібно лише написати опис простою «людською» мовою, виділивши саму суть вакансії і описавши перспективи.

Порівняйте для прикладу два варіанти опису вакансії:

«На постійну роботу потрібен продавець-консультант. Запрошуємо енергійних, амбітних, відповідальних, пунктуальних і цілеспрямованих людей. В обов'язки входить: консультація і продаж представленого в центрі обладнання. Графік роботи: ххх. Оплата: ххх. Місце роботи: ххх ».

«Всім привіт, в свій невеликий колл-центр шукаємо клієнт-менеджерів / операторів на вхідну лінію. Потрібно консультувати клієнтів по товару і обробляти замовлення в кошику. Графік у нас гнучкий, працювати можна погодинно (цілий день або півдня), також ви можете брати собі зручні вихідні дні. Готові прийняти студентів. Локація: ст.м. ХХХ (2 хв. Пішки) ».

Який з цих описів цікавіший?

Виходить, що зовсім не обов'язково для успішного пошуку «мучитися» і придумувати дуже нестандартні тексти. Досить просто написати хто ви, кого шукаєте, чим хороша ваша компанія, і що пропонуєте.

В кінці тексту обов'язково додайте заклик до дії. При цьому, фрази плану «резюме можете відправляти на адресу ххх» тут не працюють.

Як оформляти? Питання оформлення хвилює дуже багатьох. Є безліч варіантів постингу вакансій — просто текст, посилання на робочі сайти, картинка + текст, просто картинка з текстом на ній, брендовані картинки, провокаційні картинки з таким же провокаційним текстом. Немає ніяких єдиних рекомендацій, як ефективніше оформляти свої вакансії. Іноді добре працює текст, іноді картинки.

Якщо група рясніє яскравими картинками і написами: «ВАКАНСИЯ!», То досить просто описати свою вакансію текстом і зрозумілою мовою. І навпаки, якщо в групі багато тексту, можна коротко описати і додати яскраву привабливу картинку. У будь-якому випадку, витрачати багато часу на оформлення свого поста з вакансією, якщо ви зайняті HR, зовсім необов'язково. Результативність і краса в даному випадку — не тотожні поняття.

Якщо все ж хочете щоб було красиво — то існують спеціальні сервіси для створення картинок з вакансіями. Як приклад — Dreampost. Потестуйте його, або знайдіть інші.

Є ще три важливих нюанси при розміщенні вакансій:

Нюанс 1. Ви розмістили свої вакансії. Тепер не забувайте перевіряти коментарі та запити на переписку в Messenger. Немає нічого гіршого, якщо ви упустите зацікавленого кандидата.

Нюанс 2. Не забувайте оновлювати свої публікації хоча б раз в кілька днів, щоб вони не втрачали своїх позицій в стрічці. Facebook дуже динамічний — кожну секунду там щось відбувається і хтось щось пише. Ваші пости можуть просто загубитися. І замість того, щоб кожен раз створювати нові публікації, простіше прокоментувати вже наявні, що в деяких групах допоможе «підняти» їх в стрічці.

Нюанс 3. Відстежуйте відгуки на публікації. Якщо їх немає — міняйте текст і оформлення. Продовжувати чекати відгуків, якщо текст не працює, немає сенсу.



Крок 4. Активний пошук кандидатів у Facebook

Facebook — це джерело кандидатів. Просто потрібно вміти їх там шукати. Є кілька способів активно шукати кандидатів в цій соціальній мережі.

1. Пошук кандидатів в HR-групах. Крім розміщення в таких групах своєї вакансії ви завжди можете подивитися, яких фахівців рекомендують ваші колеги. Вам залишається тільки запитати у колег резюме з актуальних вакансій.

2. Пошук кандидатів з коментарів. Є сенс відслідковувати вакансії, подібні вашій. І пропонувати свою вакансію тим, хто відгукнувся на інші подібні вакансії. Цей спосіб витратний за часом, який йде на пошук вакансій і написання особистих повідомлень потенційним кандидатам. Але якщо ви заздалегідь підготуєте шаблон повідомлення, то цей процес піде швидше.

3. Пошук профілів по ключових запитах. У Facebook, як і в LinkedIn, є можливість пошуку профілів по локаціям і професіям. Але на освоєння цього інструменту вам буде потрібно час, тому що ця функція в Facebook не профільна і вимагає вміння складати правильні пошукові запити.

У цій соціальній мережі є інструменти і можливості для різного виду пошуку — розміщення оголошень, активний пошук профілів, пошук за рекомендаціями.

Щоб цей процес пройшов швидше і успішніше, необхідно як слід підготуватися:

скласти опис вакансії для кандидатів (1-3 варіанти);
скласти опис вакансії для отримання рекомендацій від колег;
скласти текст повідомлення про вакансії з конкретною інформацією, який ви будете відправляти кандидатам. А краще скласти цілу бесіду-повідомлень з відповідями на можливі запитання кандидатів;
скласти текст запиту-вітання і коротку інформацію про вакансії, що ви будете відправляти людям при активному пошуку профілів.

І ще, для успішного пошуку в Facebook потрібно бути активним. Пишіть першими, задавайте питання, щоб люди вам відповідали і залучалися до діалогу. Не чекайте, що кандидат відразу надішле вам своє резюме на перший же пост. Спочатку доведеться відповісти на його питання, прояснити потреби і дати всю необхідну інформацію про вакансії. Вишиковуйте своє спілкування з кандидатами крок за кроком.
Метки: Як шукати кандидатів в Facebook
07:47 16.11.2017

КОМУ, НАВІЩО І В ЯКОМУ ВИГЛЯДІ ПОТРІБНА "ПРОФЕСІЙНА ВІЗИТКА".

Добре, коли є про що писати в резюме. 5 років досвіду роботи в одній топовій компанії, 2 роки на посаді керуючого міжконтинентальної станцією космічних розробок, 8 років бухгалтерського обліку в БестВестКомпТрест і т.д. А що, якщо крім майстерного володіння «Vord» і «XL», похвалитися нічим? Чи варто складати резюме в такому випадку ?.
Фотография
Фахівцям з високою кваліфікацією — так
Здавалося б, якщо ви вже визнаний майстер своєї справи, слава про вас йде попереду планети всієї. А значить, резюме вам не потрібно. Насправді, навпаки. Вам-то якраз бажано мати якісно складену «професійну візитку». Вкажіть досвід роботи в порядку убування, зробіть детальний опис посадових обов'язків і займаної позиції. Використовуйте правила складання резюме, якщо хочете, щоб вас помітили.

Юристам, бухгалтерам, інженерам — так
Якщо ваша робота вимагає певних знань і досвіду, не полінуйтеся витратити час на складання резюме. Опишіть свої вміння, вкажіть кваліфікацію. Коли роботодавець знаходиться в пошуку вузькоспеціалізованого фахівця в певній галузі, пов'язаній з фінансами або технічними тонкощами виробництва, йому важливо знати, яким досвідом ви володієте, і чи не доведеться вас переучувати.

Медикам, масажистам, фахівцям в області здоров'я — 50/50
Якщо вашу роботу складно описати в рамках досвіду і навичок, краще продемонструвати кваліфікацію іншим методом. Рекомендації з попередніх місць роботи і грамотний супровідний лист скаже про вас більше, ніж сухе перерахування посад і обов'язків в шаблонній формі.

Людям творчих професій — скоріше ні, ніж так
Якщо ви претендуєте на посаду дизайнера, копірайтера, журналіста, перукаря і т.д., опис попереднього місця роботи має значення, але не таке як ваші здібності і талант. Тому у вашому випадку слід зробити упор на супровідний лист і портфоліо (і добре, якщо воно у вас є). Резюме, звичайно, теж непогано б мати, але в ньому постарайтеся детальніше описати досвід і навички, ніж посади і назви компаній, в яких ви працювали (якщо це не компанії зі світовим ім'ям).

Для робочих спеціальностей — якщо цього вимагає роботодавець
Резюме — це перше знайомство з потенційним кандидатом. Тому постарайтеся заповнити необхідні поля, що описують ваш досвід, стаж роботи, сферу діяльності, в якій ви б хотіли бути задіяні. При цьому не потрібно писати про те, що не відноситься до вашої роботи, особливо якщо ви не володієте якимись навичками. Не варто описувати, що ви майстерно ворожите на Таро або вишиваєте хрестиком. Просто пропустіть цей пункт, якщо заповнюєте шаблонне резюме або анкету.

Висновок
Як бачите, в ідеалі резюме потрібно кожному. Інше питання — під яким «соусом його подавати». Іноді краще зробити акцент на супровідному листі, рекомендаціях або навіть особистому дзвінку роботодавцю (якщо номер вказаний у вакансії), ніж писати зайву і не дійсну інформацію.
Метки: «ПРОФЕСІЙНА ВІЗИТКА».
07:40 16.11.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

25 СПОСОБІВ ЗМІНИТИ ЖИТТЯ НА КРАЩЕ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ ДЛЯ КОЖНОГО

Незалежно від місця проживання, рівня зарплати, віку або сімейного стану. Просто спробуйте реалізувати їх в життя. Без відмовок.
Фотография
  1. Читаючи книги, робіть замітки, виписуйте цитати, проводьте паралелі з власним життям.
  2. Станьте для когось наставником. Неважливо, чи виберете ви в підопічні підлеглого на роботі, дитину, брата, друга, незнайомця — просто спробуйте когось навчити тому, в чому ви досягли певної майстерності.
  3. Знайдіть наставника для себе самого. Вчіться у нього всьому, що він зможе вам показати.
  4. Не бійтеся задавати питання. Навіть дурні. Навіть не на часі і не до місця. Просто запитайте про те, що вас хвилює.
  5. Аналізуйте і не погоджуйтеся на один варіант. Беручи рішення, вислухайте діаметрально протилежні точки зору.
  6. Просіть про допомогу. Це не слабкість і не порок. Не бійтеся здатися безпорадним.
  7. Записуйте причини своїх невдач, вчіться їх обмірковувати і уникати надалі.
  8. Якщо чогось не знаєте або не впевнені в своїй правоті, — краще промовчите.
  9. Постійно поповнюйте список книг, які хочете прочитати, і освітніх програм, які хочете відвідати. Читайте і відвідуйте.
  10. Не забувайте дякувати життю за уроки, навіть якщо вони були занадто складними.
  11. Не переставайте шукати істину. Питання «Чому?» — ваш головний провідник за життєвими стежками.
  12. Не ховайте свої знання від інших. Не бійтеся, що віддавши трохи свого досвіду, ви його втратите.
  13. Вивчайте нові слова і вирази. Вводьте їх в свій лексикон.
  14. Часто зустрічайтеся з друзями, вчіться у них, захоплюйтесь їх талантами.
  15. Вимкніть телевізор. І більше його не вмикайте.
  16. Сходіть в театр, кіно, музей, запишіться на екскурсію по рідному місту, зробіть фото на пам'ять.
  17. Записуйте уроки, які ви засвоюєте.
  18. Не читайте жовту пресу, перейдіть на авторитетні видання.
  19. Правильно харчуйтеся і стежте за своєю фізичною формою.
  20. Зменшіть час на соціальні мережі, збільшіть його на книги і хобі.
  21. Будьте поблажливі з тими, хто знає менше, ніж ви.
  22. Захоплюйтеся! Музикою, спортом, в'язанням, та чим завгодно!
  23. Не зосереджуйтесь на негативі. Робіть висновки і перегортайте сторінку.
  24. Даруйте подарунки. Просто так. І не чекайте нічого натомість.
  25. Посміхайтеся! Посмішка — ознака успішності і впевненості в собі.

Джерело

Метки: 25 СПОСОБІВ ЗМІНИТИ ЖИТТЯ НА КРАЩЕ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ ДЛЯ КОЖНОГО
Комментарии к записи Я чув, як за вікном, була негода...
21:44 11.11.2017
поет шукає співпраці...
20:44 11.11.2017
*OK*
20:18 11.11.2017
Чудовий, проникливий вірш ,дякую.@}->-
18:10 11.11.2017
@}->-@}->-@}->-
<< назад вперед >>
Мы — это то, что мы публикуем
Загружайте фото, видео, комментируйте.
Находите друзей и делитесь своими эмоциями.
Присоединяйтесь
RSS Андрій Крупко
Войти