Мне подарили

13:43 17.09.2017
Анастасия Бузько подарила подарок пользователю Андрію Крупко
14:23 11.09.2017
Андрій Крупко оставил комментарий к записи Удачной недели !
и Тебе того же....
21:49 09.09.2017
Анастасия Бузько подарила подарок пользователю Андрію Крупко
18:35 08.09.2017
Виктор Старков подарил подарок пользователю Андрію Крупко
Приятного вечера!
06:10 08.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

TESLA ПОБУДУВАЛА "БУДИНОЧОК НА КОЛЕСАХ" ДЛЯ РЕКЛАМИ ЧИСТОЇ ЕНЕРГІЇ

Кращий спосіб продемонструвати переваги своєї продукції — дати людям можливість її випробувати і помацати. Так в Tesla і вчинили, змайструвавши компактний житловий причіп, який за собою возить кросовер Model X. Затишний будиночок називається Tiny House.
Фотография
Його дах повністю складається з сонячних панелей, вироблених компанією, а на одній зі стін розташована система накопичення енергії Tesla Powerwall.


Біленький Model X поки роз'їжджає тільки по Австралії. Він з'являється в містах, зупиняється в людному місці, з салону виходять співробітники Tesla і починають розповідати про переваги чистої енергії всім охочим, запрошуючи їх всередину житлового причепа. Будиночок повністю зроблений з екологічно чистих матеріалів. Усередині гості можуть ознайомитися з енергосистемою, якою він обладнаний, оцінити її можливості, за допомогою співробітників Tesla розрахувати вартість подібного рішення для власного будинку і покерувати сонячними батареями і акумулятором за допомогою програми на смартфоні.

Рішення запустити таку рекламу в Австралії, ймовірно, обумовлено тим, що там багато сонця, але раніше в компанії заявляли, що сонячна черепиця Tesla підходить в тому числі і для північних країн. Ознайомитися з туром будиночка можна на сайті. Там же зазначені місце і час проведення презентацій.
Метки: TESLA ПОБУДУВАЛА «БУДИНОЧОК НА КОЛЕСАХ» ДЛЯ РЕКЛАМИ ЧИСТОЇ ЕНЕРГІЇ
06:07 08.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

СТВОРЕНО МОЛЕКУЛЯРНІ НАНОМАШИНИ, ЗДАТНІ ВБИВАТИ РАКОВІ КЛІТИНИ

Група дослідників з Даремського університету, Великобританія, університету Райса і університету Північної Кароліни, США, розробила новий тип молекулярних машин, здатних знищувати ракові клітини, висвердлюючи наскрізні отвори в їх клітинних мембранах. Процес свердління проводиться за допомогою частин молекул, що обертаються під впливом ультрафіолетового світла зі швидкістю 2-3 мільйони оборотів в секунду.
Фотография
Молекулярні машини вводяться в організм пацієнта будь-яким з доступних способів. Після потрапляння в кровотік ці молекули за рахунок їх особливих хімічних властивостей самі виявляють ракові клітини і закріплюються на їх поверхні. Подане ззовні ультрафіолетове світло активує "бур" молекулярної машини, і в клітинній мембрані ракової клітини з'являється наскрізний отвір, що призводить до її загибелі. Експерименти, проведені дослідниками з Даремського університету, показали, що молекулярні машини змогли знищити клітини раку простати через три хвилини після їх активації.

У порівнянні з іншими існуючими методами боротьби з раком, новий метод можна вважати неінвазивним, він працює набагато швидше і не має негативних побічних ефектів, на які так багаті методи хіміо— та радіотерапії. Цілком ймовірно, що метод використання молекулярних наномашин так само не позбавлений негативних сторін, які будуть виявлені пізніше. Але ті, що викликаються наномашинами відомі проблеми, носять лише моментальний і тимчасовий характер.

Однак, новий метод має цілий ряд переваг, молекули наномашин можна досить просто налаштувати на боротьбу тільки з клітинами чітко визначеного типу, наприклад раку молочної залози або меланоми. Крім цього, молекулярні наномашини можна ввести в організм пацієнта заздалегідь і вони зможуть перебувати в ньому як завгодно довгий час, поки не будуть активовані ультрафіолетовим світлом. Крім ультрафіолетового світла в майбутньому можна буде використовувати радіосигнали або інші "спускові механізми".

Останнім часом медики все частіше реєструють випадки появи ракових утворень, стійких до препаратів, які використовуються в хіміотерапії. На щастя, клітини навіть таких утворень абсолютно беззахисні проти молекулярних наномашин, що робить їх ідеальним засобом боротьби з будь-якими видами онкологічних захворювань.
Метки: СТВОРЕНО МОЛЕКУЛЯРНІ НАНОМАШИНИ, ЗДАТНІ ВБИВАТИ РАКОВІ КЛІТИНИ
06:03 08.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

ВЧЕНІ СТВОРИЛИ САМОКЕРОВАНІ "АВТОМОБІЛІ-РОБОТИ" МІКРОСКОПІЧНОГО МАСШТАБУ

Група дослідників, очолювана Лонгкью Лі (Longqiu Li) з Харбінського Технологічного інституту (Harbin Institute of Technology), Китай, працюючи спільно з групою Джозефа Вона (Joseph Wang) з Каліфорнійського університету в Сан-Дієго (University of California San Diego), США, розробила мікромасштабний варіант самокерованих транспортних засобів. 5-мікрометрові сферичні мікродвигуни, здійснюючи короткі переміщення, можуть самостійно пройти крізь мікролабіринт довільної форми і досягти точки виходу з нього. Дослідники вважають, що у таких "розумних мікроскопічних транспортних засобів" є велике майбутнє в галузі біомедицини, де вони зможуть виконувати завдання за цільовою доставці лікарських препаратів, по боротьбі з раковими клітинами і т.п.
Фотография
"Ми підключили технології штучного інтелекту до мікро— і нанороботів" — розповідає Лонгкью Лі, — "Завдяки цьому мікроскопічний транспортний засіб здатний орієнтуватися і маневрувати в умовах складної і динамічної зміни навколишнього середовища. І, подібно своїм повномасштабним колегам, наші крихітні " автомобілі-роботи "здатні самостійно пересуватися, уникаючи зіткнень з перешкодами і один з одним".

До останнього часу для управління мікро— і наномашинами використовувалися системи із зворотними зв'язками, за допомогою яких ці машини могли пересуватися тільки строго по заздалегідь заданому шляху. Нова ж система дозволяє провести мікромашину через середовище, яке може кардинально змінитися в будь-який момент часу і в якій можуть з'явитися інші точно такі ж мікромашини.

Так само як і в інших системах, в даній системі використовується зворотний зв'язок у вигляді камери, встановленої на об'єктив мікроскопа. Дані з цієї камери надходять на "процесор виявлення ознак", який ідентифікує перешкоди і зміни навколишнього середовища. Побудована карта надходить для подальшої обробки в програму-планувальник на базі штучного інтелекту, яка за допомогою алгоритмів пошуку шляху встановить перелік можливих шляхів пересування мікромашини. Потім за допомогою методів нечіткої логіки проводиться вибір оптимального і найкоротшого шляху, після чого генерується послідовність команд управління генератором магнітного поля, під впливом якого і рухається мікромашина.

Планувальник, який є основою "розумної навігаційної системи", здатний виявити, коли мікромашини під впливом різних факторів, перешкод і шуму, наприклад, починають відхилятися від прокладеного шляху. У разі виявлення відхилення виробляється обчислення його величини і виробляється ряд коригуючих значень, які повертають мікромашину назад на заданий шлях.

"У майбутньому ми плануємо застосувати винайдені нами принципи і технології для створення мікро— і наноробототехнічних систем для біомедицини та для здійснення маніпуляцій нанорозмірними об'єктами" — розповідає Лонгкью Лі. Для реалізації поставлених цілей дослідники планують розробити більш складні мікромашини-роботи і більш досконалу систему управління, яка дозволить реалізувати такі функції, як екстрене гальмування, круїз-контроль, рух по певній "смузі" і забезпечити їх можливістю впливати на навколишнє середовище.
Метки: ВЧЕНІ СТВОРИЛИ САМОКЕРОВАНІ "АВТОМОБІЛІ-РОБОТИ" МІКРОСКОПІЧНОГО МАСШТАБУ
06:00 08.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

КОМПАНІЯ SIEMENS ГОТУЄТЬСЯ ДО ЗАПУСКУ ПЕРШОЇ ДІЛЯНКИ ЕЛЕКТРИФІКОВАНОЇ МАГІСТРАЛІ EHIGHWAY В НІМЕЧЧИНІ

Гібридний дизельно-електричний вантажний автомобіль, діставшись до магістралі eHighway, піднімає спеціальний пантограф (пристрій-струмознімач) і продовжує рух тільки на електричній тязі, заряджаючи, паралельно з цим, свої акумуляторні батареї.
Фотография
У минулому році компанія Siemens побудувала експериментальну ділянку магістралі eHighway поруч зі Стокгольмом, Швеція. А зараз ведеться підготовка до початку будівництва 10-кілометрової ділянки eHighway, який буде покривати частину автомагістралі A5 в Німеччині.

Будівництво першої електрифікованої ділянки проводиться з дозволу адміністрації округу Гессе і має бути завершене до кінця наступного року. Початок ділянки буде перебувати в логістичному центрі Zeppelinheim / Cargo City Sud, розташованому у Франкфуртському аеропорту, а закінчуватися ділянка буде біля складів Darmstadt / Weiterstadt, де проводиться перерозподіл і перенаправлення вантажів, які прибули в Німеччину повітряним шляхом.

Розробкою, будівництвом і обслуговуванням всієї інфраструктури магістралі eHighway буде займатися компанія Siemens, а контролем і експлуатацією займеться компанія Hessen Mobil, компанія, що стежить за дорогами і керує транспортними перевезеннями в усій Німеччині. "Нова система eHighway буде використовуватися як частина єдиної транспортної мережі, і вона стане доказом переваг нейтральних з екологічної частини зору технологій вантажоперевезень в районі Франкфурта" — розповідає Герд Рігелхут (Gerd Riegelhuth), представник компанії Hessen Mobil.

Представники компанії Siemens розрахували, що сумарна ефективність гібридних транспортних перевезень буде в два рази вище ефективності перевезень на автомобілях тільки з двигунами внутрішнього згоряння. Крім цього, використання магістралі eHighway дозволить значно поліпшити екологічну обстановку в районі Франкфуртського аеропорту, найбільшого в Європі пасажирського і вантажного аеропорту.
Метки: КОМПАНІЯ SIEMENS ГОТУЄТЬСЯ ДО ЗАПУСКУ ПЕРШОЇ ДІЛЯНКИ ЕЛЕКТРИФІКОВАНОЇ МАГІСТРАЛІ EHIGHWAY В НІМЕЧЧИНІ
05:56 08.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

МАШИНИ-МОНСТРИ

Вантажний автомобіль-робот, призначений для прийняття на себе ударів і захисту дорожніх робітників
Фотография
Ті люди, які водять автомобіль, напевно не раз помічали, що завжди позаду бригади робітників, які виконують роботи на проїжджій частині дороги, стоїть великий автомобіль, пофарбований зазвичай в жовтий або помаранчевий колір. Крім своєї основної функції, перевезення робітників і їх інструменту, цей автомобіль виконує ще одну важливу роль, він виступає в якості захисту, що обгороджує робочих від "розумників" на дорозі, які в силу різних причин не встигають загальмувати і об'їхати місце проведення робіт на безпечній швидкості і відстані. І нещодавно на дорогах в Америці з'явився перший самохідний автомобіль-робот, призначенням якого є тільки захист робітників і який, завдяки наявності у нього масивних бамперів і демпферів, здатний прийняти на себе досить потужний удар.

"Захисний" автомобіль-робот створений на базі серійної моделі вантажівки, що випускається компанією Royal Truck and Equipment. А фахівці компанії Kratos Defense and Security, що спеціалізується на системах управління військовими безпілотниками і керованими ракетами, переобладнали вантажівку, забезпечивши її датчиками, комп'ютерами, елементами автоматизації управління і спеціалізованим програмним забезпеченням.

У нормальному режимі вантажівка-захисник рухається на "віртуальній" прив'язі за звичайним автомобілем з людиною за кермом. До складу системи управління включений високоточний навігаційний модуль системи GPS, який дозволяє вантажівці слідувати за провідним автомобілем, підтримуючи швидкість і дистанцію з точністю до 10 сантиметрів. Крім цього, у вантажівки є власний радар, що дозволяє їй уникати зіткнень з перешкодами, які можуть несподівано з'явитися на проїжджій частині дороги.
Фотография
Своєю появою на світ вантажівка-робот зобов'язана керівництву Міністерства транспорту штату Колорадо (Colorado Department of Transportation, DOT), а метою створення робота є збільшення безпеки робіт, що проводяться на дорогах. Після виробленого фахівцями міністерства аналізу виявилося, що єдиним способом такого збільшення безпеки є видалення живої людини з кабіни автомобіля, що приймає на себе удар іншого автомобіля.

Згідно подальшим планам керівництва Міністерства транспорту штату Колорадо вантажівка-захисник є лише першою пробою технологій автоматичного водіння в області проведення обслуговування і ремонту елементів дорожньої інфраструктури. І якщо ця перша проба пройде успішно, то на плечі автомобілів-роботів будуть поступово перекладені і інші завдання, такі, як укладання асфальту, очищення дорожнього полотна і вивезення сміття.
Метки: МАШИНИ-МОНСТРИ
06:24 06.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

РОБОТ RIVERONI ГОТОВИЙ ОЧИСТИТИ ВСІ ВОДОЙМИЩА

Фотография
17-річний інженер робототехніки Руслан Коптєв розробив робота Riveroni, завданням якого є очищення поверхні водойм від сміття. Перші випробування пройшли на річці Інгул.

Робототехнік розповів, що цією сферою займається протягом двох років. Спочатку він будував невеликих роботів, спостерігаючи, як це роблять на відео у YouTube, а незабаром пішов вчитися в школу програмування.

Hexapod — це перший робот, якого він зробив сам. Особливість винаходу в тому, що він рухався за прикладом павука і міг залізти в будь-яку щілину.

Ідейним натхненником Riveroni став керівник школи, де хлопець займався. Руслану дуже сподобалася ця ідея, і він вирішив її реалізувати.

Збірка робота відбувалася за таким алгоритмом: зв'язування пляшок для утримання механізму на воді, розробка каркаса, підготовка схем і плат, поєднання всіх деталей.
Riveroni оснащений двома гребними гвинтами, які необхідні для пересування в різні боки. Під час плавання на будь-якій водоймі робот захоплює сміття в сітку, яка знаходиться посередині апарату.

Сам механізм складається з сенсорів, сонячного акумулятора, мобільного зв'язку і GPS-навігатора. Riveroni може працювати цілодобово, так як накопиченої сонячної енергії йому вистачає надовго.
Метки: РОБОТ RIVERONI ГОТОВИЙ ОЧИСТИТИ ВСІ ВОДОЙМИЩА
06:21 06.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

КОМПАНІЯ DOMINO’S PIZZA ВИПРОБУЄ НОВИЙ СПОСІБ БЕЗПІЛОТНОЇ ДОСТАВКИ

Фотография
Після торішнього експерименту з роботизованим кур'єром Domino's Robotic Unit, доставки піци дронами DRU Drone в Новій Зеландії і недавнього застосування в цих же цілях автономних роботів Starship Technologies в Німеччині, компанія Domino's Pizza знайшла новий спосіб здивувати клієнтів. Спільно з автовиробником Ford вона запускає проект з доставки піци гібридними безпілотними автомобілями Ford Fusion.

Експеримент пройде в штаті Мічиган (США) і займе декілька тижнів. Замовлення, на виконання яких відправиться безпілотник, будуть вибиратися в довільному порядку. Крім з'ясування реакції клієнтів на оригінальний спосіб доставки, в цілях проекту також значиться перевірка системи автономного пілотування виробництва Ford.

Автомобіль буде під'їжджати максимально близько до будівлі, в якій знаходиться замовник. Щоб отримати свою піцу, клієнтові потрібно буде набрати на зовнішньому планшеті унікальний код, надісланий SMS. До видачі піца в седані буде зберігатися в особливому боксі, який дозволить їй залишатися гарячою.

Примітно, що під час тестування роботи автопілота за кермом машини буде знаходитися інженер компанії Ford, що стежить за роботою системи. До того ж отримання замовлення подібним способом відніме у клієнта трохи більше часу, ніж при доставці кур'єром.
Проте, в Domino's Pizza продовжують експериментувати з інноваційними способами доставки, що сприяє не тільки загальній популярності, а й позитивному іміджу серед технічно підкованих клієнтів.
Метки: КОМПАНІЯ DOMINO'S PIZZA ВИПРОБУЄ НОВИЙ СПОСІБ БЕЗПІЛОТНОЇ ДОСТАВКИ
06:17 06.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

ТОП-6 ОСВІТНІХ РОБОТІВ ДЛЯ ДІТЕЙ. ВІДЕО

Сучасні роботи здатні полегшувати життя людей і навіть навчати їх. Найбільш швидко розвиваються представники суспільства — це діти. Їм, як нікому іншому, важливо дізнаватися все нове і розвиватися в ногу з часом. На даний момент взаємодія з роботами — це унікальний вид навчання маленьких ерудитів.
Метки: ТОП-6 ОСВІТНІХ РОБОТІВ ДЛЯ ДІТЕЙ. ВІДЕО
15:50 02.09.2017
Андрій Крупко опубликовал запись на стене у Анастасии Бузько

Привет....

У меня все реже возникает желание на этот сайт заходить...

Метки: Привет....
15:38 02.09.2017
Анастасия Бузько подарила подарок пользователю Андрію Крупко
15:34 02.09.2017
Анастасия Бузько подарила подарок пользователю Андрію Крупко
19:16 30.08.2017
Виктор Старков подарил подарок пользователю Андрію Крупко
Удачи на жизненном пути!
15:19 30.08.2017
Андрій Крупко опубликовал запись в сообщество Наш мир

ХОЧЕШ ЗМІНИТИ СВІТ — ПОЧНИ З СЕБЕ.СЛУХАЙТЕ МАСКА....

Ілон Маск — людина неординарна. Zip2, PayPal, Tesla, SpaceX — це тільки кілька видатних компаній, до створення яких він доклав руку.

Маск самостійно навчився писати код і будувати ракети, отримав наукові ступені в області економіки і фізики. Сьогодні завдяки йому ми стаємо свідками того моменту, коли Tesla Model 3 стане доступним електромобілем. Також інженер пообіцяв відправити людей на Марс до 2021-2031 років.
Фотография
Такі шалені ідеї — причина того, що багато хто вважає Маскамрійником. Але сам він упевнений, все це цілком реально.

Якщо ви підприємець з неспокійним духом і хочете домогтися успіху, то прислухайтеся до порад Ілона Маска.

1. Знайдіть переконливу мету
Цілі, які ставить перед собою Ілон Маск, надихають не тільки його, а й багатьох інших.

Ці цілі орієнтовані на майбутнє і на поліпшення сьогодення. Ось деякі думки Маска з цього приводу:

«Ви не зобов'язані працювати над якимись проектами, просто тому що вони різні. Вони повинні бути кращими ».

«Будь-яка компанія існує тільки в тому випадку, якщо корисна для людей. Вона зобов'язана робити щось важливе ».

«Якщо ви хочете, щоб майбутнє було краще минулого, подумайте: ці зусилля роблять мій продукт або послугу краще? Якщо ні — припиніть це робити ».


2. Будьте реалістом
Прийміть як належне те, що ви можете зробити щось неправильно, і радьтеся з надійними друзями. Або, як висловився Маск:

«Постійно шукайте критику. Конструктивна критика так само цінна як золото ».

«Отримайте стільки відгуків про свою роботу, скільки зможете, від якомога більшої кількості людей».

«Чи є різниця: твердо вірити в свої ідеали і дотримуватися їх або переслідувати якусь нереалістичну мрію, знаючи, що вона не увінчається успіхом? Будьте дуже суворими в самоаналізі ».



3. Важко працюйте
Напевно, цю пораду Ілон Маск дає найчастіше, і зрозуміло чому. І хоча він сам керує не однією компанією, його посил починаючим підприємцям не такий амбітний:

«Просто зосередьтеся на одній компанії і приділяйте їй стільки часу, скільки можливо. Працюйте з ранку до ночі. Думайте про неї уві сні. Сім днів в тиждень. Без перерв. Це те, з чого ви повинні починати, розвиваючи свою компанію ».

«Немає такого завдання, яке не варте того, щоб ви за нього взялися. І це правильне ставлення засновника стартапу ».

«Якщо одні люди працюють 40 годин на тиждень, а ви — 100, то через чотири місяці ви досягнете того, на що іншим знадобиться рік».


4. Потоваришуйте з невдачею
Маск любить цитувати свого друга, який висловився про спробу домогтися успіху в бізнесі: «Це схоже на те, коли ти їси скло і дивишся у прірву». Що це означає? А те, що невдача — це не ворог, а ціна, яку доведеться заплатити за те, щоб спробувати щось нове.

«Вам потрібно бути в оточенні, де все нормально з невдачами».

«Провал — теж варіант. Якщо справа не терпить невдач, значить, ви недостатньо вдосконалюєтеся ».

«Якщо зробити щось для вас дійсно важливо, спробуйте, навіть якщо невдача — це ймовірний результат».


5. Усвідомте, що у вас є свобода вибору
Маск зі скепсисом ставитися до ситуації, коли все залишається без змін. Якщо щось було зроблено попереднім поколінням, це не означає, що воно і далі має залишатися таким же. Якщо ви прожили своє життя так, це теж не означає, що ви зобов'язані продовжувати в такому ж дусі. У ваших силах все міняти і самим змінюватися. І ось чому:

«Я думаю, що люди можуть вибирати, бути їм неординарними чи ні. Їм не обов'язково слідувати традиціям і правилам, які їм передали батьки. Так, я думаю, можна вибирати ».
Метки: ХОЧЕШ ЗМІНИТИ СВІТ - ПОЧНИ З СЕБЕ.СЛУХАЙТЕ МАСКА....
17:01 29.08.2017
Андрій Крупко оставил комментарий к записи Андрею мой привет !
Спасибо@}->-
<< назад вперед >>
Мы — это то, что мы публикуем
Загружайте фото, видео, комментируйте.
Находите друзей и делитесь своими эмоциями.
Присоединяйтесь
RSS Андрій Крупко
Войти